~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Cik Atie kite dah dipinang orang?? jeng..jeng..jeng..

Wednesday, March 2, 2011

Skuad gosip-tak-boleh-blah baru saja menerima berita yang hangat lagi gempar. Cik Atie anak pakmid dilaporkan telah menerima lamaran seorang teruna yang hencem tak hengattt.. Majlis itu telah berlangsung dengan jayanya selama 40hari 40malam tanpa henti (boleh buat rekod dunia ni..) Cik Atie telah menerima lebih kurang RM2 juta duit hantaran (tak lebih tak kurang ) dan 50dulang hantaran ( sume grand2 punyelahhh..)

Dikhabarkan majlis perkahwinan akan diadakan dalam masa terdekat ini. Semasa ditanya wartawan gosip bilakah majlis akan berlangsung, ini jawapan Cik Atie kiterrr..

" Saya sangat berbesar hati kerana encik2 wartawan semua hadir pada hari bersejarah saya ni. Tak sia2 saya remind encik2 semua hari2 yeee.. Oh gembiranya sayeeeee.. Hmm, bila cite saya nak keluar magazine u ols???? "


Wartawan kami sekali lagi mengulangi soalan cepugangsa mengenai tarikh majlis dan berikut jawapan Cik Atie..

" Majlis ni saya nak buat lagi grand dari u ols pernah bayangkan. Saya nak lawan majlis Datuk Siti tu tak pun majlis kawen Ayu Raudhah dengan hmm u know who.. Saya nak buat konsep angkasa+taman+english style+tradisional and so on laa.. Saya nak jemput PM, TPM dgn menteri2 kabinet sekalian. Sultan2 pun saya nak jemput.. Artis feveret saya dari Zimbabwe tu pun saya nak booking utk perform nanti.. bla..bla..bla..bla..bla.. Well, bila cite saya ni nak keluar magazine u olsssss???? "

Oleh kerana Cik Atie kite ditimpa penyakit ke'excited'an yang melampau, kami terpaksa sudahi interview tersebut dengan kata2 ' ADA AKU KISAH'..

Sekian, terima kasih....



4 comments:

dyco 1 said...

fuyyoooooooooooo~~~
apehei cik aite? hahahahaha....
lawak siot...
tu gamboo naper cik sue lak yg sarong sincin? hahahahahahahaha

Atie Hameed said...

haha..
arini ari lawak bagi aku kot..
betoi la..gua dah bertunang..
haha

anamizu said...

eh kak atie rupenye...
tekejut gak bace dari felda besout..
wahhh dah jd tunangan org ye..
tahniah3..hihi

Atie Hameed said...

cik ananyerr,mne de tunang lgi..single lagik tau..tu cume spekulasi liar je..haha