~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Kami wanita biasa

Wednesday, March 9, 2011

" ..I said I wouldn't call, but I lost all control and I need you now.. " - Lady Antebellum

Rasenya tak terlambat lagi saya nak ucap SELAMAT HARI WANITA untuk semua wanita2 seluruh donia. Ekceli, saya tak tau pun semalam adalah hari wanita sedunia. Bila dengar radio barulah tau.. ( pity me..)

And yang bestnye, semalam adalah hari yang sangat best bagi saya & mak. We all ke teluk intan semalam for money-thing at kwsp..hehe.. My mom dah cukup umo, so we need to settle the business lah..

Alhamdulillah, nextweek my mom akan jadi OKB laa. wah syoknye.. Saya pun amik kesempatan(bukan nak bodek2 my mom ek..)checking my balance sheet la.

Alhamdulillah once again. Dah beranak pinak dah $$ saya kat kwsp tu. Dah cecah puluhan ribu pun(bile nak juta2 ni??..) My abah sampai terkejut gak la sebab saya keje pun baru 3thun lebih. Ini la namenye rezeki kan..:)
.:name pun sulit & persendirian kan? So mne leh tunjuk..hehe..:.

Dah setel semua urusan, my mom nak naik menara condong tu tapi my abah tak kasi. Instead, die nak belanja kitaorang makan. So, antara menara dengan makan, of coz la we all pilih MAKAN.. huhu
After that, sesi cam-whoring pun bermula...

.:menara condong teluk intan..tang mane condong tu, saya pun taktau..:.

.:menara ni bukan condong cenggitu ye, yang ni sebab saya yang senget..:.

.:nextime kene naik benda alah ni...:.

p/s: Tak tau dah nak tulis ape so i'm wishing u SELAMAT HARI WANITA... Moga menjadi wanita solehah.. :)

0 comments: