~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Pemandu Wanita Berbahaya??

Tuesday, March 29, 2011

Hai semua..


Pagi ni rasa tak berapa nak sihat sangat. Last nite saya berdampingan dengan debu2 dan habuk. My mum buat sesi pembersihan bilik2. So, kena lah tolong kan?..

Dis morning, ade satu perkara yang menarik perhatian saya dalam paper Utusan Malaysia hari ini.


Ada sedikit bias disitu kan. Tapi, saya agak setuju 50-50 la dengan artikel tu. Wanita kan selalu dikaitkan dengan kesopanan & kesantunan tapi ' don't sangka in water no boya..'

Sesekali saya terserempak @ terselisih jugak dengan pemandu wanita ni. Dan ade jugak yang sikiiiitttt lagi nak 'tereksiden' dengan saya.

Tapi, agak tak best jugak la cakap wanita ni cuai di jalanraya. Bukan cuai @ suke2 hati nak bawak slow, tapi wanita ni kan lebih berhati2 daripada lelaki. Kadang2, taknak bawak laju2 sebab sayangkan kete yang baru beli tu. Lelaki pulak pedulik hape, lagi la nak tunjuk taring kan?

So, tak kiralah lelaki ke perempuan ke, berhati2 lah dijalanraya. Ingatlah orang yang tersayang.

Tapi, janganle kome kome kaum wanita sekalian, parking kete sesadis ini yee.. wat malu kaum je.. huhu..

Pesanan khidmat masyarakat dari Cik Atie kite yang memang tak gheti bawak kete ponggggg... :)

0 comments: