~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Si Kembar : Nina & Sara

Wednesday, March 2, 2011

" semua menjadi tanda tanya bila hatiku tak keruan..." - Laila's Lounge

Hari ni ade tajuk artikel akhbar paling saya suka bila baca which is pasal twins ataupun kembar. Anda boleh baca kat SINI

Family saya antara mereka yang bertuah la sebab ade kembar dalam keluarga. Lagi2 kakak saya, memang bertuah sangat2 lah.. Jadinye, setelah dapat anak sedara kembar ni secara tak langsung impian saya bertambah lah lagi satu. Saya pasti anda semua pun mesti teringin anak kembar kan? Kata orang, nak dapat kembar ni mesti ikut keturunan jadi harap2 melekat la kat saya. hehe..

.:nina & sara..permata hati kami..:.

0 comments: