~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Ikan buntal kesayangan saya.. (^_^)

Saturday, March 26, 2011

" hape?? cik atie bela ikan buntal?? "


Iyela, betol la tu. Saya ade bela ikan buntal ni. Comel sangat2. Kadang2 kuat makan jugak. Selera dia ya ampunnn mengalahkan godzila. Nak saya belanja makan yang mahal2 je, tak men la murah2 ni. Sabo jela...Spesis ikan buntal ni lain sikit dari yang lain. Dia kuat bodek, kuat merajuk, kuat makan, kuat nangis, kuat gelak dan macam2 kuat lagi la. Tapi saya sayang dia sebab dia manja lebih. hehe..

Laidees and jentelmen, inilah dia ikan buntal kesayangan cik atie kite.. jeng jeng jeng jeng.. " Hampeh.. buang masa aku je baca entry tak semenggah ni...!! "

Alaa.. janganlah marah u ols. Nak gurau sikit pun tak boleh. hehe..

Ekceli ni lah adik kesayangan saya. Anak bongsu dalam family. Shikin namenye, but we all panggil adik je. Die ade boipren tau, boipren die JAMBU sangat. La ni pun cam tergedik2 je nak kawen. ( Nampak gaya saya akan dilangkah bendul sekali lagi.. ) haha..

Eh2, adik yang lagi sorang tu pun saya sayang jugak tau..

Pendek kate, saya SAYANG semualahhhhh...!!!!

2 comments: