~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Topik Feveret Saya

Tuesday, March 1, 2011

Topik kawen lagi?kamu bior bebeno tie...hehe
Yelah, ini saja la modal saya dalam usaha untuk memenuhkan entry2 bulanan saya. (tak masuk akal betol laaa..)


Last sunday, saya memenuhi jemputan kawen adik kepada classmate saya dulu. Dah orang jemput, kena la menghadirkan diri kan? Lagipun, nasik minyak dia sedap sangat2..!!!


Dan seperti biase, saya dan cik iza lah muka 'wanted' di kenduri kahwin. hehe
Malas dah nak cakap ape2.. Layan jela gambo2 ni..

.:saya ngan pengantin...:.

.:of coz la cik iza kite kaki cam-whoring jugak..:.

.:cik tie rase2 kan, tahun ni mmg tema MERAH memanjang..:.

.:satu lagi kegemaran anak dare 2orang ni..BERANGAN tak hengatt...:.

.:cik iza kite tengah praktis bersanding sbb tak lame lagi turn die pulak..:.

.:pelamin nan indah..:.
p/s : Saya rasa blog saya ni dah macam blog kedai pengantin pulak. hehe

2 comments:

dyco 1 said...

gile tak hengat promote... hahaahahahhaa

Atie Hameed said...

of cozla..haha
nak glamer kan?kan?kan?kan??