~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Berat berkilo-kilo...!!

Sunday, March 20, 2011

Wah2 tajuk entry tak boleh blah..!! hehe.. Cer cite cer cite cer cite..
Sepanjang cuti sekolah ni, dah 4 kenduri saya menghadirkan diri. Udah dijemput, kena la pegi kan?kan?kan? Jadi, sudah semestinya berat badan pun bertambah-tambah kilonyer. Kalau dulu berat 48kg (berat sebenar)tapi sekarang dah naik 50kg.. What to do.. T_T

Ahh, persetankan semua itu, janji dapat makan nasik minyak free ( ade ke yang berbayo?? ).. Moh la kita layan gambar2 kawen + tunang ni...
V
V
V

.:Yang ni majlis pertunangan Hakima. Grand nok bajunyer...!!:.

.:the next day, ke majlis perkahwinan safizan pulak.. Ni pun dok nyempit nak tangkap gambo.. btw, nice la kaler baju die..:.

.:then, its erni turn pulak nak bertunang..pun grand jugak bajunyer..suke suke..!!.:

Dan semalam saya dan rombongan-cik-atie-muke-wanted telah memenuhi jemputan majlis kahwin ex-schoolmates ( sebab bride n da groom tu 1 sekolah jugak ). Nice color theme, macam biase merah+putih jugak. ( dah 4kenduri kaler tema yang sama... )Ok, taknak cakap panjang ni la hasilnya...

.:Yat & Mus:.

.:Cantekkk...:.

2 comments:

Kengkawan said...

sama la..
skrg berat akak 25 kilo (bukan berat sebenar)

Atie Hameed said...

berat betoi masalah ni...hehe