~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Our BIG reunion..:)

Wednesday, February 9, 2011


Pagi pagi lagi perut da sakit. Malam tadi bendera merah dah naik, tido pun tak brape nak lena(gila la ko tie,mentioned dlm blog..haha)Jadi, saya kuatkan hati nak tulis blog arini. Bukan ape, banyak cerita nak diceritakan. hehe

Last week adalah minggu yang sangat best bagi saya. Selain mak abah yang balik kampung & meninggalkan saya wif my sis, jumaat dan sabtu adalah hari yang busy sket bagi saya.

Setelah planning baekkk punye, at last berlangsunglah jua majlis reunion yg dirancangkan bagai nak rak itu. Actually, dulu plan nk buat on new year but then kene postponed coz rmai disagree, cuti xbyk la ape la. So, wat la time chinese new year. Saya tak kisah pun coz saya memang dok kampung. (Oh pilunyaaa..)

Jika diikut plan asal, memang saya datang nak makan je. Tapi, last2 minit menu plak dah b'tukar. Jadi atie-si-kuat-makan telah bertukar menjadi atie-oh-superb-chef.. wadehel..Seiring dengan pertukaran menu, saya juga telah bertukar profesion menjadi chef pro@'prosak'. haha

Saya ngaku la, saya memang kurang arif sket bab masak memasak ni. Tapi oleh kerana saya ni baekkk hati, saya tolong gak la memasak walau dalam hati takut ade yang terkene food poisoning nanti. Alhamdulillah, adik saya cakap saya masak sedap so sedap la kot. Tak sia2 saya menghadiri kuliah memasak cik mah a.k.a mak saya.

Walaupun kepenatan, tapi malam reunion tu memang enjoy habis la. Saya tak pikir langsung rumah abah saya yang tengah takde orang tu. haha..
Seronok berjumpa kawan2 lame even kebanyakannya memang dah selalu jumpe kat kenduri2 kawen membe.
.:The Girlssss:.
Bagi yang femfuan, of coz la topik 'bile nak nek pelamin??' or yang dah kawen 'bile nak ade isi??' or yang dah de anak, topik pasal 'susu baby' kot. Agaknyela...
Yang lelaki pulak, kurang arif plak saya sebab tak pulak saya nyembang dgn dieorg tpi rase2 topik kete@moto@kamera beso tu(DSLR)..

Part yang paling best time karaoke. Mula la masing2 nak tunjuk skil, but it was very fun. Saya penah dgar orang cakap yang karoke ni boleh m'hilangkan stress ye? Betol la.. hilang segala masalah dunia dalam kepala otak saya ni time karok. hehe

.:My sis dok ajak balik tapi saya tetap tak mahu lepas itu mikropon. haha:.

.:Oh terlihat sudah double chin saye..hehe :.

Harap silaturrahim yang terjalin ni tak akan terputus dan semoga majlis ni akan diteruskan pada tahun2 mendatang. Amin...

0 comments: