~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Totally Ewwwwww..

Saturday, February 12, 2011


.:Credit to IniAnwarHadi:.
Semalam time saya dok godek2 FB akibat keboringan melampau, lalu terjumpalah saya dengan 1 video yang agak kelakar+comey budaknye. haha

Topik yang agak tak boleh blah about remaja zaman skarang yang kalau messaging slalu ade perkataan 'eww' kat belakang tu. Contoh cam 'bileww' @ 'keww' or whatever la.

Benda ni selalu terjadi kat saya. Anak kakak saya yang sulung which is 15years old memang selalu mesej saya cenggini. Kadang2 terteleng-teleng le kepala saya ni nak baca. Kenapa ek? I keep wondering...

Sama la macam anak jiran saya yang umo 15 tu, pun suka mesej saya camtu. Tak paham la saya. Nak kata jimat space, tak la pulak. Membazir space ade la. Mungkin nak nampak 'cool' atau sebab memang saya ni dah tua n tak ikut peredaran zaman kot. haha

Honestly, memang saya agak menyampah dengan kata2 cenggitu. Eja la elok2 kan, penat cikgu ajar. Takut jugak kang dalam exam terbabas pulak..

Ape2pun, i'm totally agreed dengan budak comey ni n teori die yang mengatakan 'orang2 camni kehilangan beberapa huruf diatas keyboard die'.. hmm, ade juge kemungkinan tu..

0 comments: