~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Jerawat..teman akrabku..(^_^)"

Thursday, February 24, 2011


Jerawat dan saya seumpama bulan dan bintang. Tak dapat dipisahkan lagi.. (mula la nak merepek si atie ni..)

Ok ok serius. Kulit saya ni taklah sensitif sangat, cume kekadang je dia nak buat hal. Jerawat start hinggap kat kulit muka saya ni dari saya kecik2 lagi, biasela budak2 makan ape aje tambah2 bila dah 'akil baligh' kan.. :)

So, bila dah beso sikit dah boleh cari pencuci muka yang sesuai. Tapi sampai skang susah betoi nak cari yang betul2 sesuai dengan kulit muka saya yang manja ni. (dan saya tetap makan ape ajerrrr....hehe..)

Last 2 days, rase sakit2 kat mulut. Rope2nye meh teman nak kabo, si jerawat tu udah tumboh kat tepi mulut daaa.. Beso gedabak lak tu, takde tempat lain ke nak timbul wahai jerawat??huhu.. sabo jelah..

Tapi sekarang dah surut kembali. Alhamdulillah.. :)

0 comments: