~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

My Lovely Abah

Friday, February 18, 2011

Assalammualaikum semua...

Yibba2 i'm back again. Rase macam dah lame tak update blog(padahal dulu lagi la jarang bebeno..). Bukan menghilangkan diri, bukan juge menyorok tapi last week saya & family ke senawang, N9..

Nasib baik abg, kakak & adik2 saya tinggal kat N9. Rumah pun dekat2 je. Kalau jauh2 susah la nak pegi melawat. Jadi tu semua kira macam 1 pakej la. Takde plan pun nak pegi, tapi disebabkan abah saya yang kurang sihat, jadi my bro decide nak bawak abah berubat kat N9. So, saya merangkap PA abah kena la ikut sekali.

Ikutkan, cuti sampai selasa je tapi oleh kerana proses berubat+mengurut tu amik masa 3hari terpaksa la saya sambung cuti sampai ke hari khamis.

Tapi kan u ols, cik atie nak habaq mai ni. Sesampai je kami kat N9 tu kan, otomatik je my dedi tu cam dah ok. Kalau kat umah, asyik tido je makan pun taknak. Jadi saya pun membuat la kesimpulan sendiri, antara penyumbang sakit abah saya tu adalah disebabkan kerinduan die terhadap anak2 die. Mungkin juge.. Saya pun senang hati tengok abah gumbira.. :)

Petang selasa the whole family pi release tensen jap sambil2 tengok ikan kat CityPark Seremban 2. Seronok tengok ikan ni walaupun kita tak boleh memancing. Yang bestnye, kita boleh bagi makan je ikan2 tu. Pandai betoi tokei kolam tu. Patutla ikan2 situ beso2 gedabak. Adik ipo saya memang makan hati la petang tu sebab die ni kaki pancing. So, bila tengok ikan beso2 lengan menari-nari riang depan mata die 'terpaksa' la wat dono je. huhuhu

.:Abah yang sudah semakin sihat+ceria:.

.:Citypark yang penuh dgn manusia2..gemuk la ikan2 kat situ:.


.:Oh..geramnya..kalau bakar sedap ni..:.

.:Gumbiranyaaaaaa...:.
Alhamdulillah, abah pun dah semakin sihat sekarang ni. Harap2, abah sentiasa sihat dan dipanjangkan umur.

0 comments: