~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Soalan maut

Sunday, February 13, 2011

Malam tadi saya main 1 permainan dengan anak2 sedara saya yang akhirnya membuatkan saya naik angin (naik angin dalam hati je..) Sumpah saya taknak main dah. huhu

saya(anjang):"kalau kakak n yaya terer, brape umo anjang??"
kakak(nana): "hmm..20..!!"

Tersenyum sumbing saya sebab suka sangat.. Nampak muda kot saya ni.. haha

Yaya: "28 kot..."

Citpodaaaa... baru je nak berangan..

kakak: "anjang, umo makcik ngan maksu brape ek?"

saya: "makcik dah 24, maksu 22.."

kakak: "ooo..kalau camtu, anjang 23 la.."

saya: "mane boleh camtu.. makcik kan adik anjang jadi anjang tua sikit la dari makcik.."

Jadi, terkeluarlah soalan budak ni yang boleh membawa maut...

kakak: "eh eh.. kalau makcik adik, kenapa anjang tak kawen lagi? anjang kan dah tua..

Nak tersembur kuih cakoi yang saya tengah kunyah time tu.. budak ni la.. Nasib baik baru darjah 2, lau form 2 memang saya dah bersilat dah dengan dia. hahaha

Sapelah taknak kawen kan.. Kalau ade tu, memang kurang normal la orangnye. Banyak yang perlu dipikirkan sebelum nak kawen ni.

.:Bajet kawen..lebih kurangla..:.

See.. pening juge kan nak pikir bajet ni. Mase kakak & adik saya kawen dulu, saya la planner merangkap tukang kira bajet..(kalau saya kawen, sape nak tolong kire???)

.:Gaya Mutu Keunggulan..:.

Actually, penat dah dengan segala-gala pertanyaan tentang kawen ni. Kalau jodoh kita tak sampai lagi, nak buat macam mane kan? Sabar jelaaa...

0 comments: