~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Ayam percik itu..

Saturday, February 12, 2011

Semalam petang dapat mesej dari iza,
"tie, sok jom kite pi kenduri salbiah nak?"

Saya pun tanpa pikir panjang,
"ok..no hal la.. aku suke bab2 makan kenduri ni"
Serius, entah bila saya suka makan kenduri. Dulu masa zaman habih sekolah memang payah la nak pi kenduri orang. Kenduri jiran pun saya susah nak tunjuk muka.. (ishh2 memang tak patut..)

Then, dapat mesej dari iza lagi,
"tie, ko rapat ke dengan salbiah?"

Ni lagi serius, memang saya tak rapat pun dengan pengantin ni. Rase2 cam tak pernah nyembang. Tapi atas semangat kesukanan, saya tak peduli la. Lagipun pengantin dah invite saya dalam fesbuk lagi. hahaha

Jadi berbekalkan persona hitam cik iza dan kamera-cap-itik saya, kami dara bertiga(saya,iza & liza) pun merempit la ke rumah pengantin.

Inilah hasil yang saya dapat hari ni,
.:macam biasela..cam-whoring tak kire tempat:.

.:Jelingan maut lagi...:.

.:The Pengantin:.

.:Oh oh pelamin anganku...suke suke..:.

Kesimpulannya saya sangat suka makan kenduri hari ni. Tambah2 lauk ayam percik tu. Oh betapa saya sangat suka makan.....




0 comments: