~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Janda berendam??biaq betik...

Saturday, February 19, 2011

U ols penah dengar tak makanan name Janda Berendam?? Seumo hidup saya, tak penah plak dengar apatah lagi makan. Kalau badak berendam tu, penah la jugak makan.
Macam ni citenye.. ce cite.. ce cite.. ce cite... jeng jeng jeng..

Masa saya kat rumah adik saya aritu, abah saya suruhla kitaorang beli goreng pisang or kueh or whatever la. Then, adik saya gi la beli. U ols penah makan pengat pisang x? Haa, adik saya beli la 1 tupperware kecik pengat pisang n bawak balik rumah.

Sesampai je kat rumah,

abah : "beli ape na?"

ana : "goreng pisang ngan pengat je"

abah : "tu bukan pengat la, tu janda berendam..."

Konpiden sekali abah saya.. Terpinga2 kitaorang dibuatnye.. Ape lagi, terbahak2 sopan la kami ketawa.. :)

Manalah abah saya dapat nama janda berendam tu? Kelakar pulak bunyinye..

.:ini adalah pengat pisang..bukan Janda Berendam yeeee...:.

2 comments:

Kengkawan said...

konpius makcik tau...

Atie Hameed said...

sis,u're back..!!!miss u olredi..hehe