~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Fantasi Saya

Friday, February 18, 2011


"duit ade ke takde, tak kire kak ti nak beli jugak...!!!"

Ayat ugutan tak bleh blah untuk diri sendiri. Sian adik saya si ana tu yang terpaksa dengaq bebelan saya.

Beli ape tu cik tie? Ekceli mase kat N9 haritu, sempat la saya menyelinap ke MPH @ Giant Senawang. Dan tak disangka2 terjumpa la novel terbaru dari abang ramlee which is " RAYYAN FANTASI ".

Biaselah, sekarang ni kan tengah bulan jadi saving pun ala kadar jela. Bil pun ade yang tak bayo lagi, tapi saya tak kisah semua tu. Peduli hape, saya nak beli jugak..(beli la tie, takde sape pun nak halang...) hehe

.:akhirnya...kau didalam genggaman tanganku jua...:.

Jadinye, saya sangat seronok la sekarang ni. Bertambah lagi collections saya. Tapi, cite ni cam ala-ala seram gak. Nak baca malam2 pun terasa meremang je bulu roma. But, u r the best la Abang Ramlee...!!!

0 comments: