~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Mari kita makan nasik minyak..

Wednesday, February 9, 2011

"Have u ever really loved a woman?" - Bryan Adams
Seperti tahun2 lepas, if raya cina je mesti ade limau berkotak di rumah. Tapi, dis year ade sekotak je. Tu pun adik yang bawak balik coz bos die cina, lain la cam saya. Saya melantak itu limau saje. hehe

Macam biase la, kalau cuti panjang ni@musim2 perayaan mula la banyak beno jemputan kendurinye. And the same goes for me. Saya dapat 2 jemputan kenduri kawen membe sabtu lepas. My ex-schoolmates naik pelamin hari yang same, so kenyangla saya hari itu.

At first, saya dan rombongan ke kenduri Kamsiah@Chah. Si pengantin ni memang comey lote orangnye, macam budak2 sekolah even sebenonye die ni memang cikgu sekolah pun.

.:me and kamsiah:.
So, setelah penat berpoya-poya dan bergambo bagai nak rak, kami pun ke rumah Nor pulak. Tak jauh pun rumahnye, dalam 5minit sampai la. Sesampainye kami, rombongan laki pun dah tiba jadi tak sempat la nak jumpe pengantin femfuan. Sempatla jugak saya snap gambo pengantin.

.:Nor wif husband:.
Agaknya membe saya ni memang suke kaler biru la, coz time tunang dulu pun tema biru ala-ala cam ni gak. Tapi, sejuk mata memandang kan?

Ape2 pun, selamat sudah 2 orang membe saya naik pelamin. Bertambahla list kawan2 kawen ni. Doa saya moga dieorang happy ke akhir hayat...

0 comments: