~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Saya sedih tak berlagu...:(

Monday, January 10, 2011


Seperti tahun sebelum ni, memang saya tak pernah miss nak tengok Anugerah Juara Lagu ni. Bukan ape, saya suke tengok orang menyanyi..(boleh ek camtu..)

Malam tadi saya layan AJL wif my mum, abah saya tak layan benda alah ni sume. Dia layan cite "Si Capik" je. hehe.. Hmm, saya tak de la pulak nak tilik2 sapa menang, xkisah la derr sape menang. (tapi saya suka yuna....)

Performance yang paling best bagi saya time dato' siti perform, rasenya die kot patut menang best performance. haha..btw, memang FT best laa. tak sangka sungguh ngan performance die tu. good job bro..!!

Part paling tak best bila my mum dah x larat nak bukak mata and nak masuk tido. Memang sangat tak best tau! Nanti tak boleh sharing da moment, nak kena tunggu esok pagi la pulak.

At 1st saya sangat teruja bila pengacara yang sangat best tu nak announce pemenang, rase2 macam penyanyi feveret saya je. But then, terkezut ya amat. Whattherock!!! Tak sabar nak bagitau my mum sebab masa pemenang ni nyanyi before dat, mak saya dok kutuk la die sebab sepatah haram tak paham die nyanyi ape. huhu..

Sebab tu la saya sedih tak berlagu, takkan nak menangis pulak kan? Nanti tak pasal-pasal dapat ceramah free dari abah saya. Rasa geram juga feveret saya tu tak menang, but she's did very well la even 1st performance. (boleh agak kan sape??)

Well, tahniah la untuk semua pemenang. Adik saya si ana tu pun dah mula perasan ala-ala menang AJL pulak, yela sebab nama sama kan.. (Nak kena tolong ingatkan die ni jangan over..haha)

0 comments: