~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Diet oh diet..

Friday, January 7, 2011


Semalam adalah hari lahir abahku yang tercinta. Tak de hadiah pun nak kasi,cume setiap tahun(InsyaAllah..)saya cuma beli kek saje.

Same la macam semalam. Kek yang dibeli tak mahal pun, bukan di kedai resepi rahsia ye. Cuma di kedai yang tiada rahsia je. Hehe.

Selepas sesi pujuk memujuk, barula abah saya nak potong itu kek..(abah saya ni pemalu ya amat,tambah2 lau nampak saya pegang kamera..)


walaupun abah saya cakap kek itu sebesar talam, saya tau die dok perli saya. haha..nak buat macam saya on diet sekarang ni. Dats why la saya beli kek 'sebesar' itu sebab saya tahu kesimpulannya saya yang kena perabih kek itu..huhu

Jadi untuk tidak merosakkan diet saya yang 'ado' ni, saya telah mengambil langkah proaktif dengan membeli kek yang comey bagai ni. Jadi, secara tak langsung jumlah kolesterol yang saya ambil adalah dalam kuantiti yang sedikit. kunun la..

Hmm..teringin pulak nak makan kek tu..balik keje nanti nak makan laaaa... Makan 'sikit' je tak pe kan?kan?kan?kan????

2 comments:

Kengkawan said...

selamat hari jadi pakcik..

Atie Hameed said...

time kaseh..(bagi pihak abah saye..)hehe..