~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Meh makan..

Wednesday, January 12, 2011

Lunch saya pada hari ini sangatlah luar biasa. Kalau selalu, balik rumah je terus makan tanpa henti tapi pada hari ini saya cuma makan donut saje. Bukan merajuk dgn mak saya sampai taknak makan nasik, cuma nak ubah selera kampung ni jerrrrr..

Lalu, berangkatlah saya ke salah satu kedai feveret saya kat besout ni, Homemade Sweetie Ent. (siap promote lg haaa..)If ade kawan2 yang nak cari kek@cupcakes@biskut raya@kepek2@eskrem@jagung rebuih or whatever la, u shud come to dis super shop.

Memang best tak hengat la tambah2 lau kuat menketadarah cam saya ni.



Nyam nyam nyam.. sungguh sedap, taklah macam donut kat kedai king's @ Giant senawang yang saya selalu pi tu, tapi boleh la nak hilangkan rindu saya pada donut itu. hehe.. Meh la jemput makan, ade lagi 5 bijik tu.. :)

0 comments: