~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Epi NewYear..!!!

Tuesday, January 4, 2011

Selamat Tahun Baru 2011 semua..!!
Azam thun baru??hmm,xde kot..tapi,yang pasti ini
adalah post pertama tahun ini..

dan nak tukar 'aku' kepada 'saya' plak..
setuju???rs cam ganas semacam je..he2..

seperti biasa & seperti tahun sebelumnya,tahun baru saya adalah dirumah bersama mak & abah tersayang..iye,saya x pernah lagi tgok fireworks time new year ni..hu2..kesiannnnn...

my sis sms saya mlm tu,saying that die n her hubby nak pegi tgok bunga api dat nite..n betapa angkuhnye die(iyeee btol...eksen toi..)sbb saya x kemane2 mlm tu..xpe,tgok telibesyen lagi beshhh..

dan seperti biasa,mak & abah awal2 lagi dah tido..hmm,bru je nk ucap slamat thun baru..dan tidak disangka2,my sis sms again..

sis:uitttt...
me:uitt..pegi town x?
sis:x pun...
me:why?
sis:laki den dh tido laaa..penat sgat ot..
me:(gelak kuat2 dlm hati...)its ok..thun dpn pegila..hu2
sis:xde maknenye.....(bunyi kecewa yg b'pnjangan...)
me:xpe..jomla tgok tivi...

someone asked me about my revolution dis year..xperlu pn azam tu semua..ikut kajian yang mat saleh ni buat,azam ni bertahan dalam 2weeks je after tahun baru..saya tak buat azam pn,sebab saya tau keazaman saya ni sangat rapuh..2 3 ari je punah la..he2


tapi,yang pasti saya mau kawen tahun ini...!!!

0 comments: