~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Bila hati berbunga riang

Tuesday, January 4, 2011


Jenuh saya fikir,ape tajuk entry nk buat kali ni..last2,yang ni gak muncul dalam kepala otak saya..jadila kn..

walaupun benda ni dah berlaku 2minggu lepas,tapi hati ni tetap
berbunga riang ria..
no no..bukan saya sudah jatuh cinta yee..jatuh tangga juge bukan..

25hb dis@krismas aritu,saya ngan mami tersayang telah pn selamat berangkat ke penang..(bukan ke tanah suci ye,lambat lagi tu..InsyaAllah...)
bukan nak makan angin,cuma nak hantar anak kakak saya pulang semula ke pangkuan ibunya..(cewaahhhh...)

memang sedih..selepas hampir sebulan saya jaga rin(anak kakak)sempena cuti skolah ni,terpaksa la hantar balik..nak buat macamane,anak orang bukan anak saya pun..hu2..walaupun hampir setiap hari berlakunya sesi pujuk memujuk die agar sekolah kat sini,tapi setiap hari juge la misi itu akan gagal..hu2

hmm,apa kene mengena tajuk entry saya ni?well,sebenonye hati saya ni berbunga riang bila jumpa anak2 kakak saya ni..esp yang si kembo tu..dah beso dah deme..
even panggil saya kedengaran seperti 'antam' tapi saya rela..
jomla kite layan gamba twins ni ekk..pandai bergaya dieorang ni..











niat dihati,on 26th dec tu nak bawak anak2 tengok wayang cite HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH tapi tiket pulak habis..anak2 pun pe lagi,pujuk la saya tengok cite narnia..

tapi,cite budak2 camtu mana la saya nak layan..saya pun tangkis la pujukan mereka2 itu dengan belanja mcflurry...he2..then,kami pun ke game arcade..best jugak menghabiskan duit disitu yeee..


dis is rin..dengan gula2 kesayangannya..habis rm10 saya semata2 rin nak kan gula2 tu..cehh,better saya gi beli gula2 bungkus besar punye kat kedai..x sampai seploh hinggit pn..

tula saya cakap,budak2 ni pandai pau saya..(mungkin blaja dari maksunye..sape tahu kn..)cair saya dibuatnye...

ape2 pun,we have a great weekend together..sedih coz dis is the lastime i spend my time wif rin..hu2..kene tunggu school holiday baru boleh jumpa lagi..
but,hati saya tetap berbunga riang...:)

0 comments: