~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Tolonglah kembali...

Friday, June 10, 2011


Sunyi sepi rumah, sesunyi hati saya..(ecewahhh..). Bermadah pulak cik atie kita.

Start cuti sekolah hari tu, my sis yang dok penang tu balik besout seminggu. Jadi meriah la rumah dengan telatah anak2 kembar die ngan si thaqif tu. Ade je benda yang dieorang bebelkan. Tambah2 twins dah pandai cakap, sometimes gaduh wif each other. Part yang best, bila 'lawan cakap' ngan wan mid a.k.a abah saya. Manja tu jangan cakaplah, terlampau manja. huhu..

Tapi, seminggu je pun dok sini. After dieorang balik penang, aduiiii sunyinye rumah..!! My mum cakap, 'nasib baik ade adik, lau tak lagi la sunyi..'

Kesitu pulak mak saya ni. Adik saya bukan hu ha hu ha sangat kat rumah, kadang2 je gaduh2 manja ngan abah. Haa, tu barulah meriah... hahaha

Tolonglah kembali ke besout.. Anjang rindu la dengan semua orang.. :(

.:rase2 baju putih tu Yaya, kuning tu Nina..Maapkan la saya..Saya pun tak berapa cam sangat..haha..:.

0 comments: