~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Saya, AF & Abang Hajama

Tuesday, June 14, 2011



Tahun2 sebelum ni saya jarang layan Akademi Fantasia(AF). Sekali sekala je terbukak channel tu. Sama la macam tahun ni, dah konsert ke-3 baru nak layan. Tambah2 after Hazama masuk. Wah wah, terjatuh hati pulak saya kat dia.

Bagi saya, suara dia memang besttttt..!! Tambah2 dah potong rambut gaya cenggitu, lagi la cik atie kita bertambah tambah gatainyerrrr..hahaha..

Tak sia-sia 5kupang saya vote untuk dia(iyeee..saya vote sekali je..). Akhirnya jadi juara jugak..!! Tak payah susah2 vote banyak2 sebab naluri saya berkata dia memang akan jadi juara punyalah..!!(ala-ala tukang tilik pulak dah..eh eh syirik tu..)

Time paknil announce dia juara, rase nak menjerit kegembiraan tapi mengenangkan mak abah yang dah tido time tu & tak pasal2 nanti kena sound direct pulak, saya menjerit dalam hati jela.. Adik pulak rilek je time tu sebab die penyokong Erul. haha.. Nak buek camno, Erul dah out daaaa...

Ape pun, saya sangat suka lagu baru abang hajama ni. Syahdu je dengar.. All the best la untuk abang hajama.. Kawtimmmmm....!!!

0 comments: