~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Abahku Hensem

Monday, June 20, 2011

Assalammualaikum..

Tak terlambat lagi rasanya untuk ucapkan Selamat Hari Bapa kepada bapa2, abah2, walid2, babah2, papa2 & daddy2 seluruh dunia..

Tak lupa juga untuk Encik Abdul Hamid(the most-handsome-pretty-man in the world..)

Dulu masa kami 4 anak dara ni kecik2 lagi, we ols memang rapat dengan abah than mak sebab maybe mak saya sangat garang dolo2. Oleh kerana abang & kak yu dah berkerja, jadi tinggal la kami 4 anak dara ni.

Jangan tak tahu, masing2 ada nama manja given by abah. Kak Ila (khola), me (khotie), ana (khona) & adik (khodik).. Entah dari mana datang idea nama tu, saya pun agak musykil sampai sekarang.. hehe

Sampai saya dah berumo 26thn ni(bkn umo sebenar), melekat lagi nama tu. Malu i... ish ish ish.. stop, takmo cite dah.. meh layan gambo2 abah saya ye.. =)


.:abah @ Giant tgah try kerusi urut..:.

.:the father and the daughters..picnic time..:.


.:dengan cucu2..:.

.:the lovely wan mid..:.

.:abah & ana..:.

Baru saya perasan, saya takde gamba together gether ngan abah la.. Hmmm.. pasni kena ajak abah bergambo sakan laaaa.. hehe.. Last but not least, Saya Sayang Abah Saya... :)

0 comments: