~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Kenapa awak tinggalkan saya?

Monday, June 13, 2011

Eh eh kenapa dengan Cik Atie? 2 3 hari ni macam emo je. Tajuk2 entry pulak mesti sedih2 belaka.. Entah la, sekarang ni saya sensitip sikit. Biasela, budak2 muda remaja kan suka memberontak...

Sedih rasa bila tengok adik saya naik bas pagi tadi. Adik saya akan melalui fasa baru dalam kehidupan dia. Well, dia kan dah beso, kena la berdikari kan??

Tapi, yang sedihnya tinggal la saya sorang2 kat rumah. Dah takde kawan. Yang ade mak & abah je. Part kena tinggal la saya paling benci sekali dalam hidup...

.:pleasee...jangan tinggalkan saya...:.

0 comments: