~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Baju nikah saya?

Saturday, June 11, 2011

Assalammualaikum..

Akhirnya, setel jugak saya menjahit manik untuk baju nikah saya ni. Apa? Cik Atie nak tawen tawen dah? Dengan siapa? Bila tu? Jeng jeng jenggggg..

Hahaha... Jangan buat spekulasi liar okehhh.. Ekceli, ni baju adik saya. Ooo.. nak tawen dah rupenye die..

Eh eh.. bukan bukan.. Sebeno-benonye next khamis hari konvokesyen die. And the 'school' yang banyak songeh tu merepek bukan2 suruh the girls pakai serba putih dat day. Meroyan la kami cari baju ready-made tapi tak jumpa2, biase la dah dok kampung kan. Kesudahannya, kami cari kain kosong & tempah je kat orang. Kan sonang???

Senang ke? If u ols ade adik yang boleh tahan jugak songehnye, memang susahhhh laaa.. Oleh sebab itu, saya disuruh(bukan diupah yeeee..)untuk jahit manik2 ni. Kesian saya.. Takpe, saya redha.. =)

.: saya buat corak nasi-berterabur je kat bahagian tengkuk tu..:.

.:renyah betoiiiii nak buat benda alah ni..:.

.:cantekk kewwwww...:.

.:sikit lagi nak siap haaaa..:.

.:akhirnyaaaaa..siap jugak...:.

Walaupun kepenatan, tapi sangat2 berpuas hati. Saya pun dah ugut adik saya tu,

"kalau adik takmau pakai baju ni, kak tie takmau kawan..!!!"

Iyee kawan2, kami memang macam budak-budak..hahaha...

0 comments: