~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Hadiah Untuk Siti

Saturday, June 18, 2011

Assalammualaikum & selamat malam kawan2 ku sekalian..


Ni 1st time saya blogging time malam sebab sebelum ni takde tenet kat rumah. Tapi sejak ada program perkampungan wifi kat kampung saya ni(Alhamdulillah...), boleh la berblogging malam2 ye.. hehe

Malam ni nak cerita pasal kenduri tunang anak jiran saya esok. Namenye siti tapi saya kadang2 panggil cik siti je. Syukur, dia dah jumpe Mr. Right dia.. Aminnn... Budaknya 2 tahun muda dari saya, tapi elok la umur cenggitu untuk fikir masa depan kan? Saya je terlajak umo sikit.. ;)

So, saya pun memerah otak berpikio nak bagi hantaran ape untuk dia. Last2 saya buat gugusan jelly strawbery jela(tu je mampu..). Bior simple asalkan menarik tertarik kau memang deboommm..!!

0 comments: