~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Sizzling Mee & Nasi Ayam Claypot..yummy..!!

Tuesday, April 12, 2011

Dah lama rasenya tak update blog. Cik atie bukan menghilang kemana-mana, jauh sekali ke London. Tidaaakk.. 3 hari saya bercuti ke N.9.. tu jela tempat persinggahan saya pun. Cuma kali ni, travelling sorang2 tanpa mak abah. Ekceli, dis time kena teman ikan buntal kesayangan saya tu cari kerja sebab die baru benti koje. Nak harap kakak2 yang lain, sumenye berkerjaya.. (kunun laaa...)


So, dah penat round satu N.9 (cehhhh...) we ol pun singgah Giant nak lunch. Tetibe je rase nak makan sizzling mee even dlu dh penah makan tapi tak sedap pun. Mula2 nak order, tapi last minit ubah pikiran pulak. Saya order Nasi Ayam Claypot. My sis order mee. Rope2nye u ols, mee tu dah makin sedap laa.. Masih terbayang2 lagi kesedapannyerrrr.. huhu...:sila lap air liur memasing yeee...:.

.:tu diaaaaaaaaaaa.....:.


.:nasik ayam claypot..boleh tahan gak..:.

.:bulatnye cik atie kitee...:.

0 comments: