~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Macamana nak setel??

Thursday, April 28, 2011

Selamat pagi kawan2 ku.. =)

Semalam ade berita tergempar kat sekolah menengah sebelah library ni. Ada kes histeria.. OMG.. seriau nye saya dengar. Dulu2 tak pernah pulak saya dengar kes2 sebegini. Yang peliknye, even sebelah menyebelah, takde pulak saya dengar budak2 menjerit walaupun informer saya cakap lebih kurang 20 orang student terkena histeria ni.. (informer saya budak2 sekolah jugak.. hehe.. )



( Tapi, time saya tengah taip ni, rasa macam terdengar ade budak menjerit la.. takutnya.. dahlah sorang2 kat library... )



Ok.. stop cite histeria ni. Hari ni saya nak menyuarakan masalah yang sedang saya, mak & abah hadapi sekarang ni. Agak2 kalau buat aduan ke Aduan Rakyat tu, di terima tak? Mungkin akal pun tak boleh terima.. haha..



Citenye cenggini. Ahad lepas mesin-basuh-mak-saya-yang-dah-berkurun tu rosak. Memang mesin tu dah lama berjasa pada kami sekeluarga. Dari saya kecik hingga la sebeso ini.. (ok, takde kene mengena..)


As usual, bapak-saya-merangkap-superhero-keluarga telah me'repair' kan mesin itu. Tapi, mungkin sebab bapak saya yang dah olredi veteran tu dah maleh nak pikio macamane nak handle the situation, lalu my abah pun amik keputusan beli mesin baru...:tadaaa....:.



Kunun2 nak surprisekan mak saya. Tapi, memang terkezut pun. If mesin lama tu manual-type, yang baru bapak saya beli fully-auto.. hamekk kau..



Mula2 hepi la jugak sbb auto kan. Tapi, masalah hidop saya ni, saya ni bukan jenis hidupnye moden yaa amaatt.. Henset pun koman.. Bukannye blackberry ka, blackberra ka, mulberry ka, strawberry ka.. Biase jerr..


.:tak ke koman henset saya ni???... henset budak2 sekolah lagi canggih rasenye...:.



Memang la mesin tu ada sediakan manual. Tapi, lau baca 40kali pun tak paham, nak buat lagu mana lagi kan?? huhu.. Penat saya proses mesin tu, tah apa masalah nye tah. Nasib bek kakak saya balik sini minggu ni. Boleh la masuk kelas 'cara2 menggunakan mesin basuh otomatik'.. Menyampah dah rasa.. (~_~)""


( Basuh baju pakai tangan la jawabnya... )

0 comments: