~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Saya Menang Moto..!!

Friday, April 1, 2011

Yuhuu.. Selamat petang sume.. Cik Atie menang moto..?? Bior bebeno.. Cik Atie masuk contest ape? teka berat buah durian ke? atau teka berat diri sendiri?? ooppssss.. terlebih sudaa..

Haha.. ekceli u ol, meh teman nak tanye ni. Dulu time kome kecik2, mesti selalu beli kopok seposen @ 2posen yang ade toys kat dalam tu kan? Takyah le mekeme mekeme sume nipu teman, mesti ade punye la kan?? Macamane teman tau? Ala, teman pun sama le pe'el nye. haha..

Tapi, dah beso tak banyak dah la kopok2 jenis cenggitu. Yang ade pun contoh macam kopok Mamee kan? Sekarang ni pun dok ade lagi toys kat dalam tu..

Semalam kan kome, teman pegi la ke kedai beger. So, nak balik tu teman beli la kopok 2kupang ( 'adik teman pesan'... kunun2 laa.. ). Budak tu kata, ade toys kat dalam. Teman pun beria le bukak (ishh2 gelojoh bebeno...). Kome tau ape teman dapat??

Jeng jeng jeng jeng....
Teman dapat RM1.00..!! ( tu diaaa..macam dapat sejuta.. ) Punyelah teman excited, rase2 teman inilah singgit yang paling teman sayang sekali.. hahaha..!!

So, mekeme mekeme yang teringin nak kaya, belilah kopok KOKO HARIMAU ni banyak2 nooo.. :)

2 comments:

Norabudy said...

Assalamualaikum atie.. wah.. tahniah2.. menang singgit...kumpul bnyak2 leh beli kopok rimau lagi.. nice belog atie.. keep it up.. cantik ar belog atie.. wat camne ni... serius lawa. masyaAllah terpegun i..=)

Atie Hameed said...

waalaikummussalam puan shiela..time kaceh..cantek ke?biase2 je..huhu..skrang ni tgah kumpul $$ nak borong kopok rimau byak2 la..hehe..:)