~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

I love the kids..!!

Tuesday, April 26, 2011


Assalammualaikum semua..

Hari ni sepatutnya saya ade meeting @ Teluk Intan tapi last2 minit kensel la pulak. So, keje lah saya seperti biasa.

Saya pasti ramai yang tak tahu bahawa 23hb April setiap tahun adalah Hari Buku & Hakcipta Sedunia. Ekceli, sebelum ni saya pun tak tau. Dah keje library ni, barulah diinpom by bos.. :)

Setiap tahun, semua perpustakaan akan menjalankan ape jua aktiviti yang dipikirkan sesuai. Salah satunye, Let's Read Together dimana setiap pengunjung akan meluangkan masa 5-10 minit atau lebih untuk membaca buku. Tujuannya adalah untuk menggalakkan lagi orang ramai dengan kegiatan membaca ni.

Saya pernah terbaca satu kajian tapi lupa la kat mana yang mengatakan purata rakyat Malaysia membaca buku adalah 2 buah setahun je..Perghhhh dasattt...

Jadinye, sempena dengan hari buku sedunia ni, saya plan aktiviti baekk punye untuk mengisi masa lapang adik2 kite ni. Walaupun kurang peserta, tapi saya tetap berbangga dengan mereka2.. Big hug for them..!!.:tekunnyee...:.
.:inilah hasilnye walau tak seberapa..huhu..:. .:adik2 kite yg kreatif..:..:anak2 yang comey lotey...:.

2 comments:

Nor Abdullah said...

assalamualaikum atie ku sayang..=)
wahh.. best kan duk ngadap buku hari2.. hehehe..btw.. i like ur job very the much ~sambil goyang tangan mcm usop wilcha~ hehehe.. aku tatau pon 23 april hari buku dan hakcipta sedunia..=) semoge atie sukses dan terus sukses,,,=)

Atie Hameed said...

waalaikummussalam puan shiela cayang..:)
best ke?haha..agak best jgak la even kdg2 keboringan..huhu..moge kamu pun bhgia selamanye..)