~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Atie si Perindu Cucur Bawang

Friday, April 15, 2011


Assalammualaikum dan salam jumaat kawan2 ku sekalian..

Arini nak cite kesinambungan(tu diaaa..)cerita semalam masa saya berpoya-poya ke N.9. As usual, kalau ke sana, saya memang selalu singgah MPH Bookstore kat Giant tu. Misi saya kali ini nak membeli novel abang Ramlee kite tula. Even novel ni memang dah lama publish(1st published 2005 if not mistaken laa..), saya tetap nak beli jugak sebab saya tak baca lagi. Lantak teman le dakk.. hehe..

Inilah novelnyerrrrr.....
Novel ni saya tak habis baca lagi. Saya baca sebelum tido, tu pun 3 4 helai je. Patutlah lambat nak habiskan. hehe.. kalau nak baca sinopsis novel Rahsia Perindu ni dan novel2 abang Ramlee yang lain KLIK SINI ok.. kalau rase2 nak pinjam koleksi novel abang Ramlee kat saya pun, no hal je.. datang rumah @ library ok.. (khas utk penduduk Besout jerrrr...)

Selain dari novel abang Ramlee ni, saya baru je habis baca satu lagi novel yang agak menarik yang dipinjam dari budak Huda yang comey lote tu. Baik hati sungguh budak ni.. hehe.. Kalau saya ade adik laki, dah lame saya tolong usha kan.. hahaTajuk novel ni Cucur Bawang & Kopi 'O' by Hasrudi Jawawi.. Dah jadi trend sekarang ni, tajuk novel mesti nak yang pelik2. Mungkin nak tarik perhatian remaja2 macam saya kot..(kunun...) Nak baca sinopsis? KLIK SINI k..So, sape2 yang nak bace tu, pegilah ke kedai buku berhampiran ye sebab jalan cerita yang memang best dan kenalah dengan jiwa remaja u ols tu... :)

2 comments:

Kengkawan said...

i pun suka buku2 en ramlee ni..

Atie Hameed said...

wah2..i pun suke..