~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Ooo..begitu ceritanya..

Saturday, May 14, 2011

Assalammualaikum kawan2..

Walaupun dah 2minggu berlalunya Hari Ibu, hari ni saya still lagi dalam mood Hari Ibu. hehe..


Bersempena dengan Hari Ibu yang lepas, saya pun plan dengan kanak-kanak ribena ni untuk buat aktiviti 'Membuat kad Hari Ibu'.. Sakan betul dieorang.. Masing2 nak buat yang terbaik demi ibu masing2. Saya pun tak nak kalah tau dengan bebudak ni. Saya pun ade buat jugak untuk cikmah hamid a.k.a mak saya.. =)

.:xpe..takyah kabo..saya tau memang santekkk ponnnn(from me n my adik)...:.

.:see..bebudak ni pun xmo kalah ngan saye...:.

Ni saya nak cite pasal one of the gurls yang datang hari tu. Takmo cakap name die. Rahsia k.. hehe.. Banyak cakap+superaktif+lots of idea n banyak lagi la pakej lengkap die tu.

U know guys, ekceli die ade stepmom. Parents dah divorced rasanye. Untuk hari ibu, die buat kad spesel untuk stepmom die. Siap ade coklat mahal lagi. Even anak tiri je, saya yang memang takde kena mengena dengan ini cerita pun sungguh2 terharu. Susah kan kita nak jumpa ibu n anak tiri yang macam tu? Dengar2 cerita, si mak tu memang sayang kat die. Kirenye saling menyayangi la.. kan ke bagus tu?

Jadinye, marilah beramai2 menyayangi ibu kita masing2 yeeee..=)

0 comments: