~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Cuti-cuti kami.. =)

Tuesday, May 3, 2011

Assalammualaikum wbt..

Rasa2 tak terlewat lagi untuk saya ucapkan Selamat Hari Pekerja kepada semua rakan2 saya. Tak terkecuali surirumahtangga..(diaorang pun kerja jugak tau...)

Ape plan u ols aritu? Mesti ada yang plan baekkk punyeee..!!Masa ni lah untuk ahli2 keluarga bersua muka. Takkan nak tunggu hari raya je kan?

Weekend tadi my big bro+family, my sis+hubby n my adik balik ke kampung. Yang 2 orang lagi tak balik, tak berkesempatan. Takpe, cik Atie tak marah.. (pe kessss...)

So, sempena cuti umum ahad tu, saya+adik+kak ila+abgwe+yaya ke Cameron Highlands. Ekceli abgwe saya yang beria-ria nak pegi. Saya tak heran pun.. (kunun...). Tapi, dah orang ajak saya on jelaaahhhh..

Oleh kerana dulu dah penah pegi the whole family, dis time kami2 je pegi. Yang lain dah serik. Yelah, jalan CH tu kan bengkang bengkok yang teramat sangat. Boleh muntah dibuatnyerrr...

Pukul 10.30am berangkat la kami ke CH melalui jalan Simpang Pulai,Ipoh. Yang tak bestnye, ondaway nak naik atas tu, jalan jem la pulak. Terkemut-kemut kete. Sabo jelaaaa... Jomla kite layan gambo yeeee...



.:Datin Atie & bodyguardnyerrrr...:.
.:bunga2 yang sangat santekkk...:.
.:si adik yang mmg gila kamera..:.
.:saya pun gila kamera gak...=)..:.
.:cantek kan?ni pokok kaktus ni..:.

.:soping pokok bunga untuk mak..:.


Kesudahannya, lebih banyak masa dihabiskan dalam kete je. Dengan hujannye lagi. Tapi, takpela lepas jugak hajat abang ipo saya tu nak pi CH. huhu.. Oleh sebab mak saya tak ikut, so we ol pun borong la pokok2 bunga untuk dia. Murah2 tau.. 1 pasu tu boleh dapat under rm10 la jugak. Harap2 mau idop la tanam kat sini. huhu..

0 comments: