~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

perasaan itu..datang lagi...

Friday, November 12, 2010


syukur alhamdulillah..selepas adik aku dah selamat melangsungkan perkahwinannya,kami sekeluarga menerima satu lagi berita yang sangat2 gembira..memang berita ni aku tertunggu2 sejak dari bulan 6 lagi..

one day,kak ila sms aku.."dah sebulan lebih dh.."ringkas n selamba..

aku pun balas,"apa yang sebulan lebih tu??"cam bodoh2 alang sikit tanye..he2

die replied,"my baby la..dalam perut ni.."

aku pun terlonjak kegembiraan..masa tu kat library,punyalah tak sabar nak balik rumah nak inform mak & abah..(cam baby aku pulak..)

Alhamdulillah,sudah 6minggu & 2hari(3november 2010)..banyak lagi minggu nak kena tunggu ni..he2..like always,my mum memanjatkan kesyukuran..
"dah nak sedozen dah cucu mak.."kata mak dengan bangga giler..

tak sabar aku menanti anak aku yang ke-11 ni..tertanya2 jugak bila turn adik aku..he2..

0 comments: