~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

i'm a nanny

Saturday, November 27, 2010


cuti sekolah kembali lagi..sungguh best even aku da lame benti skolah..he2
terkenang zaman dolo2 time cuti skolah ni..msti terpacak depan tv nak tengok cite kartun je memanjang(sampai ari2 kene marah dgan mak..hu2)

tapi,itu semua crite lame..sekarang aku sudah naik pangkat daa..(naik umo ekceli..)but,layan lagi kartun2 tu..now,aku ade job baru time school break ni..jadi NANNY!!!..he2

last year,anak2 abang stay kt besout sbb 2hero tu bersunat,kali ni anak kakak aku pn join gak..nsb bek sorang je tpi penatnye nk layan karenah die..hu2..if adik aku tu kaki pau,anak2 ni pn ape kurangnye..kaki pau tahap ekstrem pnyeeee...huhu..

tapi,sekarang semua dah balik..tinggal sorang je kat rumah..hmmm..rindula saya..:(

0 comments: