~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

..Ramadhan Datang Lagi...

Wednesday, August 11, 2010

cepat sungguh mase berlalu..sedar x sedar dh smpai pn bulan ramadhan..(rase mcm bru je pose..)huhu..

1st day pose,bgun kul 4.30am trus pi mkn..(yess,my mum yg get ready sume,aku bgun tdo n mkn je..)haha..teruk la aku ni..tpi yg klakanye,smpai library aku cam panik coz t'tinggal bekal air aku kt umah..lawak apakah ini??haha..lupe daa arini dh start pose..mmg aku ni pelupe sket,my mum slalu mrah2 coz aku slalu mntak tlg die carikan henset@purse aku yg kdg2 aku lupe dimane letaknye..:)

ok,forget about cite pelupe ni..skang,move 2 our topic..ramadhan kali ni mcm biase..mcm ramadhan yg lepas2..berbuka 2 beranak je ngan mak coz abah ari2 bkak pose kt masjid..tpi even bkak pose 2beranak je,tp masyaAllah lauk pauknye mcm 5org yg nk mkn!!..ssahla nk tahan nafsu membeli ni,my mum slalu gak mrah2 beli byk sgat..tpi,bkn ape,aku xnk la die penat sbb memasak..(kunun...)

bulan pose ni mule la nk mencari idea utk mengisi lapang time2 cuti ni..oleh krana my adik nk kawen bulan 10 ni,rase2 nk try wat bunge tlur la..aritu dpt bku bru kt lib about cara2 membuat bunge reben..nmpk cam senang,leh la kot try..hu2..harap menjadi la,aku ni kdg2 hangat2 tahi kambing je..haha..

ape2 pun aku nk ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK KAWAN2..RAYA NANTI JEMPUT DATANG RUMAH YEEE...:)

0 comments: