~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

..kerana mulut badan binasa,kerana facebook kan dh malu..ecewahh...

Wednesday, August 11, 2010

entry aku kali ni,nk cite la pasal satu page kt facebook yg aku bru jumpe smlam..pasal sorang ibu mengandung yg rase2 aku mengidam kot nk mkn biskut famous amos tu..xsalah pn nk mengidam,tpi yg slahnye cara die meluahkan perasaan xpueh htnye yg xjmpe biskut tu kt JB..

ape kes klau sbb biskut je,satu johor dihina..hmm,xphm aku manusia skang ni yg tak b'syukur dgn ape yg ade..mgkin tu pe'el org pregnant kot(aku ni xpenah lg pregnant,so xbrape nk tau sgat..),emosi slalu xstabil tpi tu bkan tiket nk ckp smthing yg bleh menaikkan kemarahan org..even aku ni bkn org johor,tpi kite kan 1Malaysia..cam trase gak la ngan ayat2 die yg xbleh blah tu..smpai sultan pn dihina..hmmmm..manusia2..



tujuan aku taruk gmbo tu,bkan la nk memalukan sesape..sure korang pn xknal pompuan ni..tpi,ni sume utk pengajaran kite jugak..kdg2 bile kite dh sronok berfesbuk tu,xsedar yg kite pnye status tu dh buat org kecik ht kn..so,berwaspada la kawan2 yee..n skang ni cite die ni dh kuar paper sinarharian dh n rakyat johor plak dok tuntut kemaafan dri die..buat warga2 johor tu,maafkanla die..mgkin skang die dh dpt pengajarannye(akaun fb die dh delete..mybe malu kot..hu2)..

n dihrap la die ni slamat dunia akhirat n sabo la dgn kutukan n cacian org,bknla aku ni pemaaf sgat tpi kite kn manusia...peace y'all..

0 comments: