~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Tragedi Indah di pagi raye...

Saturday, October 30, 2010

tak la indah sgat pn...cume best time mkn lemang n rendang jerr..(lemang cicah rendang itam mak+rndang kerang mak...oh tidak....)

it was such a lovely morning..cuaca pn redup2 bahasa..time2 tula mule nk mkn bagai nk rak..diet pn sdah dilupekan..
(pe barang diet time raye ni...he2..)

raya thun ni,best gak la wlupun terase kehilangan..bkn hilang ape2 pn,cume kak ila xberaye kt sni je..dis year,turn umah mertua..sdihlaa..sape nk bsuh pnggan mangkuk yg belambak kang??he2..saye jugeee...kakak aku ni pn smpat wat drama sebabak,drama sedih start dr mlm raye lg..pnyela sebak nk ckp dlm tepon,terasa juge cam die dok kt australia..pdhal kt machang,kelantan jerrrr....tpi tula,1st time raye jauh2 dr fmly kn..lau aku pn cmtu gak..:)



haaa..ni la die tragedi di pagi raye..pantang lau bdak2 ni balik kg,habih la pokok2 bunge mak aku..sian..dlu suke kejar ayam(skang pn same..),skang ni suke sgat men kt taman bunge mak aku tu..aku tau bdak2 ni dlm hati ade taman..he2..ni DIDI,anak abang yg no 2..aktif xbleh blah..pg2 raye leh plak men mercun(lau bnge api,aku maapkan lagi..)tpi,bdak ini mmg xbleh dimaapkan..ade ke ptut men mercun kt pkok bnge itu??ape salah pkok itu??t'tnye2 dlm ht,tpi sbb sronok pnye psal aku x halang plak..(iyeee,aku pn join gak pg tu...huhu..)
gmbo ni mak aku xtgok lgi,lau die tgok agaknye bergegar le rmah..n bru la die tau nape pkok tu cam hangit sket..aritu die de tnye aku,tpi aku ckp XTAU..he2..sori mak..

0 comments: