~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

hati yang sungguh MUDA...(sungguh ni.....)

Saturday, October 30, 2010



malas nk ckp pe,tpi yg psti aku suke btoi gmba ni..bile dikelilingi kanak2 ribena ni,terasa gak diri ini masih bdak2...(",)
guys,nmpk x aku kt mne?yeahh rite..yg paling cumel belah kanan tula..hihi

dis pic was taken on 1st day of raya..4org je anak2 buah aku yg len tu cucu2 jiran..surprisingly,dis kids know how to act bile nmpk kite pegang kamera..ala2 gile glam sket la..:)..then,dis is da result..sooo ceria kan..??

rndunye zaman dolo2 time men kawen2..haha..tpi bdak zaman skang mane nk men cenggitu dh..zaman moden le katekan..PSP,gameboy n whatsoever..u name it..sume ade..tah2 congkak pn xpenah dgar kn..hu2

i love being kids..terasa xmahu membesar..:)

0 comments: