~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..



Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Ari Ghaye Saye

Wednesday, October 12, 2011

Assalammualaikum wbt..

Walaupun dah sebulan lebih hari raya Aidilfitri berlalu, tapi baru sekarang ade kesempatan nak menulis dalam ini belog-cap-itik..( sebenonye wifi sekolah ni hilang tanpa dapat dikesan tapi baru sekarang muncul kembali..dats y la tergedik2 nak menulis ni..huhu.. )


Okla, entry kali ni nak cerita pasal ari ghaye saye yg setiap tahun cenggitu je.. mungkin tahun depan saye beraya berdua plak ke.. haha..


Dis year, abang saye n da family je xdo.. yang lain2 sume ade.. Alhamdulillah, kakak saye yang kat penang pun balik jadi agak meriah la dgn adenye si kembo ngan thaqif momot tu.. :)


Buat julung kalinye, saye takde baju ghaye pun tahun ni..huhu.. pakai jela mane yang ade kan..


Hmm.. okla, jom lah kita layan gegambo..


.:thaqif momot ngan paklang men mercun:.


.:ni qaisara a.k.a yaya tgah men bunge api..:.

.:opah,thaqif,makcu n si kembo di pagi ghaye:.

Alamak, baru perasan.. gambo satu family takde pun.. jangan kata gambo family, gambo saye pun tarak..huhu.. takpela, next year kan ade.. InsyaAllah kalau dipanjangkan umur.. :)

0 comments: