~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

...before majlis..

Thursday, June 10, 2010

punye la penat x t'kire menyiapkan persiapan kawen ni..skali imbas,mcm knduri kawen aku je..but,it's ok..pengalaman ni..hu2..nnti bulan 10, xla t'agak2 nk wat bnda ape kn..ape ade blan 10 tu?aku kawen ke?haha..adik aku plak nk kawen daaaa...iye btol la tu,aku ni dilangkah bndul oleh adik aku..xkisah..jnji dpt cincin free..he2..

start sbuh2 lgi da byk keje menanti..mak plak da bising2,biase la penat..kite nk bising2,kang kite plak yg kne blik kn..hu2..dah le mlm tu tdoq kul 2am coz meng'inai'kan kkak aku..tah btol ke ayat aku tu..arghh gasak la..:)


makcik yg berdiri tu cik piah merangkap mandur..die la kepala..hu2..ni time pg knduri,dieorg tgah goreng ikan kering..hmmm,nmpak sdap plak ikan kering tu..rugi xmkn byk2..hu2..


yg ni plak,my sis in-law ngan ibu die ngah membasuh ulam selom..hmm,sdapnye mkn ngan sambal belacan..sbuk pnye psal,sume aku xsmpat nk mkn aritu..:(


haa..part ni mmg feveret aku..suke la tgok makcik2 ni menggubah buah2 tu..kreatif btoi dieorg ni..xsangka aku..mmg menyelerakan..hu2..

0 comments: