~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

..weekend yg 'syok'..for some people's..

Saturday, March 27, 2010















last week, my pren iza telah pn slmat disunting m'jadi tunangan org..xsangka pn ade..snyap2 je die..tpi, da jdoh kn..hrap b'pnjangan ke jinjang pelamin..

nsb la dpt org dkat2 je, kje pn 1 opis..leh la ari2 main mate..x gitu??huhu..so, dgan p'tunangan yg b'lgsung ni, scara x lgsung telah menmbahkan list2 membe2 aku yg nk kawen x lame lgi..aku je yg single mingle..huhu

esoknye plak, anak jiran plak tunang+nikah..kan ke senang wat skali ni..kire 2 in 1 laa..jimat blnje n mase..even cam kelam kabut sket..mude gi bdak2 ni, bru 21..sebaye adik bngsu aku lak tu..tpi cam aku ckap tdi, da jdoh kn..b'cinte pn da lme, dari skolah lgi..sometimes, sronok tgok depa ni..xmcm bdak2 lain yg b'cinte bgai nk rak..depa ni steady je..
ala, rumah pn dekat je..xsmpai 5minit nek moto da smpai..senang la, ari raye xle gduh2 nk lik umah sape..ye dak..??hehe..
so sweet..suke sgat tgok gmba ni..hope, happily ever after..
n i hope, pehni melekat le plak jdoh untk aku..hehe..
















hazimah n husband, fendi...

0 comments: