~ It's MyLife..It's My Story.. ~

i'm just a typical scooter girl and the books is my world..




Saya Mahu...

Saya Mahu...
kumpul $$ banyak2..nk beli kamera ni sebijik..hehe..:)

Ikan oh ikan

Saturday, April 30, 2011

Assalammualaikum...

Hadoiii.. penat sungguh hari ni. Pagi tadi pukul 10, saya ada aktiviti dengan kanak-kanak rebina ni. Aktiviti yang memerlukan diaorang memerah kreativiti masing-masing. Tapi, saya pulak yang penat otak. Penat betol la haiii melayan bebudak ni..T_T""

Aktiviti untuk hari ni adalah Aktiviti Menghias Ikan (men hentam je namenye..). Ni pun sebab bebudak ni dok pujuk2 saya dari lastweek lagi suruh buat aktiviti minggu ni. Saya pun turutkan jela..


Maleh dah nak cakap banyak, meh la layan gambo2 ni yeee.. (penat sesangat ni....kunun..)


V

V

V

.:ikan ni saya yang lukis tau..huhu..:..:sesi mengerah keringat...:..:ikan di lautan...:.

Terima kasih adik2 ku sayang.... =)

0 comments: